Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

το 2013...

 

Κάθε Χριστούγεννα η πόλη μου γίνεται ρομαντική. Διανύω μεγάλες αποστάσεις με τα πόδια, μου αρέσει το περπάτημα. Και τα Χριστούγεννα κάνεις τους πιο κινηματογραφικούς μοναχικούς περιπάτους όλου του χρόνου. Όχι, δεν παίρνω τους δρόμους μονάχος. Πάντα διανύω αποστάσεις που με οδηγούν από τον έναν αγαπημένο μου άνθρωπο στον άλλο. Δεν μπορώ χωρίς τους ανθρώπους μου άλλωστε. Κουσούρι ή προσόν? Δεν έχω αποφασίσει ακόμα.
  Φέτος η χρονιά είναι πολύ διαφορετική από πέρυσι. Πήρα διαφορετικούς δρόμους, πιο τολμηρούς, πιο "δικούς" μου. Κάνω πράγματα που μου αρέσουν και το βράδυ κοιμάμαι ήρεμος γιατί ξέρω πως η μέρα μου, ευχάριστη ή όχι, ήταν γεμάτη με πράγματα που με έκαναν να νιώθω καλά με τον εαυτό μου. Και ας κοιμάμαι λίγο. Μου αρκεί. Αν αγαπάς την καθημερινότητα σου τότε δε σε κουράζει.
  Το 2013 φευγει, το θυμάμαι σαν χθες που ήρθε. Το θυμάμαι ολόκληρο νομίζω. Έχω την αίσθηση ότι μπορώ να ανακαλέσω στην μνήμη μου κάθε λεπτό του. Μου άρεσε. Δεν ήταν σπουδαίο έτος για μένα, αλλά ήταν μεταβατικό. Το 2013 το νιώθω σαν μια γέφυρα που με έφερε κοντά σε ενδιαφέροντα και ανθρώπους που αποτέλεσαν και συνεχίζουν να αποτελούν σημαντικό κομμάτι αυτού που είμαι.  Το 2013 έγινα σκατά πολλές φορές. Το 2013 ήπια και είπα βλακείες. Ή αλήθειες. Το 2013 αναποδογύρισα όλα τα όνειρα μου και φτου και απ'την αρχή. Το 2013 ερωτεύτηκα 2 φορές. Το 2013 περίμενα πάνω από το τηλέφωνο σαν γυμνασιόπαιδο, και κοιμόμουν με το ακουστικό αγκαλιά. Και ελπίζω με τον ίδιο ρομαντισμό να συνεχίσω και το 2014. Αρκετά ορθολογικός έχω υπάρξει στην ζωή μου νομίζω. Να έχετε όμορφες γιορτές, να ονειρεύεστε και να ερωτεύεστε.
                                                                                                       Φιλιά και αγάπη άπειρη,
                                                                                                                                 Mr Insane.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου