Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Από την θεωρία, στην πράξη...

  Δε ξέρω αν παίρνει και εσάς το μάτι σας εκείνα τα λόγια σοφών που κατά καιρούς κάνουν βόλτα στο ίντερνετ και προτείνουν να αρπάξεις την ζωή από τα μαλλιά, να αδράξεις την μέρα, να κυνηγάς τα όνειρά σου και άλλα πολλά (νομίζω το γενικότερα κλίμα το έχεις πιάσει). Δε λέω, φίλε αναγνώστη, και εγώ μαζί τους. Στην τελική μια ζωή την έχουμε που λέει και το τραγούδι (και συμφωνώ απόλυτα μαζί του), και ναι πρέπει να ζούμε τις στιγμές και τα χρόνια που περνάνε και τα σχετικά. Στην θεωρία και εμένα όμορφα μου ακούγονται. Το θέμα είναι πόσοι από εμάς τα κάνουμε πραγματικά τρόπο ζωής μας? Κατά την γνώμη μου είναι απλά "χαστουκάκια" που μας ξυπνούν από τον ύπνο της δειλίας και του συμβιβασμού, και στο επόμενο πεντάλεπτο μας έχει ξαναπάρει ο ύπνος. Είναι πραγματικά όμορφα στην θεωρία τους. Λογικά, με αυτόν τον μοναδικά παράλογο τρόπο. Ή μήπως παράλογα, με έναν απόλυτα λογικό? Δεν έχω καταλάβει ακόμα. Δεν ξέρω αν το βλέπω μονάχα εγώ έτσι, ή αν και εσύ έχεις την ίδια γνώμη με εμένα. Όμως, έστω και για ένα 10λεπτο την ημέρα να ξυπνάς, καλό σου κάνει. Και όταν φτάσει εκείνη η στιγμή που πρέπει να ξυπνήσεις για τα καλά ελπίζω να το καταλάβεις. Γιατί νομίζω πως τελικά δεν προωθούν μια στάση ζωής, αλλά έναν οδηγό για να παίρνεις τις σωστές αποφάσεις όταν πρέπει. Μάλλον για το πεντάλεπτο που σε ξυπνούν είναι. Απλά αυτό το πεντάλεπτο σε ακολουθεί για πολύ παραπάνω από όσο νομίζεις...
                                                                                                                  Φιλιά και αγάπη άπειρη,
                                                                                                                                            Mr Insane.

3 σχόλια:

  1. Πάρε τις σωστές αποφάσεις στα λάθος σημεία της ζωής σου, και έτσι θα οδηγηθείς στην τρέλα -την εποικοδομητική τρέλα. Χόρεψε στο δρόμο, μίλα σε αγνώστους... Και άλλα όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλια και χαμογελα, βαλε και ενα τζιν τονικ , ειναι ωραια στιγμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή