Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Και καλή αρχή...

  Το ξέρω, το ξέρω πως υπάρχουν άτομα που συγκινούνται που βλέπουν ανάρτηση σε μπλογκ μου. Είναι όλοι αυτοί που με έπρηζαν τόσον καιρό να κάνω (ο εξής ένας...).
  Ας σοβαρευτώ. Πως πήρα την απόφαση να κάνω μπλογκ? Εντάξει, κοίτα να δεις, είχα και πιο παλιά αλλά το έκλεισα. Τα βαριέμαι εύκολα εγώ αυτά. Αλλά τι τα θες, απόγευμα Σαββάτου, Δεκέμβριος, πλησιάζει η μέρα που φορτώνομαι ακόμη έναν χρόνο στην πλάτη μου, λεφτά για ψυχοθεραπεία δεν υπάρχουν... Άλλωστε, το να γράφω είναι η ειδικότητα του (εμένα που με βλέπεις, που λέει ο λόγος, έχω γράψει πολύ κόσμο).
  Μην περιμένεις συγκεκριμένο θέμα από εμένα. Ότι να 'ναι θα γράφω. Και πριν πατήσεις εγγραφή στο μπλογκ μου σκέψου το καλά.
                                                                                                                 Φιλιά και αγάπη άπειρη,
                                                                                                                                           Mr Insane!

2 σχόλια: